Pályázat

szechenyi 2020 300

Fenntartható városi környezet elősegítése Ajka városában

A támogatás összege: 1.500.000 Ft
A támogatás mértéke: 100%

Tájékoztatás

figyelem s
A hulladékgazdálkodást érintő jogszabályi változások miatt honlapunk folyamatos fejlesztés alatt áll.

A naprakész információkért kérjük, egyeztessen Ügyfélszolgálatunkkal!

Szíves megértésüket köszönjük!

„AVAR AJKA” Városgazdálkodási és Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft.

Ügyfélszolgálat

Személyes lakossági ügyfélszolgálat

8400 Ajka, Szent István utca 1/A.

hétfő:
kedd:
szerda:
csütörtök:
péntek:
08:00-14:00
szünnap
07:00-19:00
08:00-14:00
08:00-12:00

Elektronikus lakossági levelezés: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hétfőtől-vasárnapig 0-24

Az „Avar Ajka" Nonprofit Kft. 2014. december 04-től új szolgáltatásként önálló telefonos ügyfélszolgálattal is ügyfelei rendelkezésére áll. A telefonos elérhetőséggel működtetett ügyfélszolgálat, a személyes ügyfélszolgálattal egy időben, az alábbi táblázatban szereplő nyitva tartási időben hívható:

hétfő:
kedd:
szerda:
csütörtök:
péntek:
08:00-14:00
szünnap
07:00-19:00
08:00-14:00
08:00-12:00

Telefonszáma: 06 - 88 / 748 – 038

A telefonos ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetések minden esetben digitális rögzítő eszköz segítségével rögzítésre kerülnek. A rögzített hívások 5 évig kerülnek tárolásra, és a beszélgetés során egyeztetett egyedi kód alapján, a tárolás ideje alatt bármikor visszakereshetőek, és az ügyfél kérésére díjmentesen rendelkezésére bocsátható.

Társaságunk a telefonos ügyfélszolgálatát a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben foglaltaknak megfelelően üzemelteti.

Telefonon történő ügyintézésre kizárólag a hívó fél minden kétséget kizáró beazonosítása után van lehetőség, így kérjük, ügyintézéshez készítsék elő hulladékgazdálkodási számlájukat, és az ügyintéző kérésére az ügyfélkódot bediktálni szíveskedjenek. Abban az esetben, ha a hívó fél nem azonosítható be minden kétséget kizáró módon, úgy ügyintézőink kizárólag általános tájékoztatást tudnak adni. A telefonos elérhetőséggel működtetett ügyfélszolgálat bevezetését törvényi kötelezettségeink teljesítésén túlmenően, ügyfeleink ügyintézési lehetőségeinek bővítése, ügyfélszolgálatunk könnyebb elérhetősége érdekében történt.

Időpontfoglalás

Társaságunk ügyfelei számára lehetőséget biztosít az ügyintézési időpont előzetes lefoglalására, melyre telefonon, elektronikus levélben és személyesen van lehetőség. Az ügyintézési időpont igénylését követő öt munkanapon belül ügyfélszolgálatunk személyes ügyfélfogadási időpontot biztosít.