Panaszkezelési Szabályzat
Társaságunk hulladékgazdálkodási közszolgáltatási tevékenysége ellátásával kapcsolatos eljárás ellen felmerült, megfogalmazott egyértelmű igényt panaszként kezeljük, amennyiben beazonosítható a panaszos, a panasszal érintett ingatlan címe és a panasz tárgya.
A közszolgáltatótól történő általános tájékoztatás és állásfoglalás kérése, valamint méltányossági eljárás igénylése nem minősül panasznak.
Társaságunk a panaszkezelés során a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai szerint jár el.
A törvényi előírások betartása és az jogszabályok változásainak folyamatos követése érdekében Társaságunk fogyasztóvédelmi referenst alkalmaz.
A fogyasztóvédelmi referens feladata a vállalkozás fogyasztókat érintő tevékenységének figyelemmel kísérése, a vállalkozás alkalmazottai részére fogyasztóvédelmi tárgyú oktatás, képzés szervezése.
A fogyasztóvédelmi referens kapcsolatot tart a fogyasztóvédelmi hatósággal, békéltető testületekkel, valamint egyéb, fogyasztóvédelmi feladatokat is ellátó állami szervekkel.
Panaszkezelési szabályzatunk letölthető: innen
Az "Avar Ajka" Nonprofit Kft. közszolgáltatási területén elkülönítéssel gyűjtendő hulladékok listája és a gyűjtés gyakorlata az alábbi dokumentumban áttekinthető. Kérjük vegye figyelembe, hogy a lista nem teljes, csak tájékoztató jellegű!
A dokumentum megtekinthető illetve letölthető: innen
Az AVAR AJKA Városgazdálkodási Kft-t (Cg. 19-09-501224) Ajka Város Önkormányzata 1993. április 23-án hozta létre 100 %-os önkormányzati tulajdonnal.
2008. december 18. óta a társaság tulajdonosi szerkezete:
Ajka Város Önkormányzata 51 %
Zalai HUKE Kft. 49 %
A társaság székhelye: 8400 Ajka, Szent István u. 1/a.
A társaság fő tevékenysége a hulladékgazdálkodás, parkfenntartás, köztisztaság.
A társaságnál 5 fős felügyelő bizottság működik.
A hatályos cégbírósági bejegyzés szerint a társaság ügyvezetői: Péter Gábor és Zsolnai Tamás.
Az AVAR AJKA Kft. által végzett tevékenységek rövid bemutatása
Közterület fenntartás
A tevékenység keretében a társaság végzi az Ajka város Önkormányzata tulajdonát képező közterületek kézi és gépi tisztítási és pormentesítési munkáit, valamint a hó és síkosságmentesítési munkákat.
A köztisztasági feladatokat az önkormányzattal évente megkötött szerződés alapján végzi a kft, mint kötelezően ellátandó önkormányzati feladatot. A pénzügyi lehetőségeken belül, a polgármesteri hivatal szakirodája által jelzett igényeket figyelembe véve összeállított ütemezés szerint végezzük a munkát.
A tevékenység során van lehetőség önkormányzati igény szerint közmunkások bevonására.
A hóeltakarítási és síkosságmentesítési munkákat szintén évente megkötött külön szerződés szabályozza.
Ezen tevékenységi körben végzett munka nagyságrendjét a következő naturális mutatók jellemzik:
384.068 m2 útfelület
82.214 m2 járda
470 db közterületi hulladékgyűjtő ürítése, karbantartása
58 db buszmegálló takarítása.
Parkfenntartás
A társaság 1993-ban kötött keretszerződést a város tulajdonában lévő zöldterületek fenntartási és karbantartási munkáira. A keretszerződésen kívül évente megbízási szerződés készül, melyben az üzemeltetés költségeit, a megbízottnak járó díjat meghatározzák.
A munkavégzés szerződés szerinti minőségi osztályba sorolás alapján történik. Az összes fenntartott, belterjesen gondozott terület: 705.000 m2 . A virágfelület 1.850 m2 , gondozunk 33.000 m2 cserje felületet és külön aktuális évi megrendelés alapján kandeláberekre kihelyezett muskátlikat.
Mivel a tevékenység nagymértékben meghatározza a városképet és a zöldterületek gondozottsága visszahat az idegenforgalmi lehetőségekre, vagy akár a városba betelepülni szándékozó ipari döntéshozók véleményére is, ezért az önkormányzat az utóbbi időszakban jelentősen növelte a parkgondozás színvonalát a szerződéseken, megrendeléseken keresztül.
E tevékenységen belül keressük a lehetőséget az önkormányzati közmunkaprogramokkal történő együttműködésre.
Hulladékgazdálkodás
A társaság legnagyobb volumenű, legjelentősebb tevékenysége a települési szilárd hulladékgyűjtés, kezelés. Ajkán és 47 környékbeli településen végezzük a szolgáltatást az Észak-balatoni Térség Regionális Települési Szilárdhulladék-kezelési Rendszer részeként. A szolgáltatási területünk településeivel 2030. december 31-ig van érvényes hulladékgazdálkodási szerződésünk.
Az összes ellátott ingatlanok száma 20.696, ebből Ajkán 4.556 családi ház és 7.235 társasházi lakás, vidéken 8.905 lakóingatlan található. A közületi ügyfelek száma 640. Az ürítési gyakoriság Ajkán heti 1 és heti 2 alkalom, a vidéki településeken heti 1 alkalom.
Társaságunk üzemelteti szerződés alapján az önkormányzat tulajdonában lévő települési szilárd hulladéklerakót, amely Ajka külterületén található. A telepre üzemeltetőként egységes környezethasználati engedélyt kaptunk, mely 2016. december 31-ig érvényes.
A hulladéklerakón engedélyezett hulladékudvart működtetünk, amelyet a lakosság munkanapokon térítésmentesen igénybe vehet.
Ajka város területén jelenleg a lakótelepeken 35, kereskedelmi egységeknél, kórháznál további 3 szelektív hulladékgyűjtő szigetet üzemeltetünk.
Cégpolitika
Társaságunk tevékenységei során, azok minden fázisában a szerződésekben vállalt követelmények, a szakmai szabályok, előírások maradéktalan betartása és partnerei általi betartatása vezérli.
Meg kívánunk felelni a vevői igényeknek és sikeres üzletmenetet biztosítani társaságunknak, de ezzel együtt a környezetünk védelmét, a környezetterhelés minimalizálását és a környezeti teljesítményünk folyamatos javítását is egyenrangú stratégiának tekintjük.
Személyes lakossági ügyfélszolgálat
8400 Ajka, Szent István utca 1/A.
hétfő: kedd: szerda: csütörtök: péntek: |
08:00-14:00 szünnap 07:00-19:00 08:00-14:00 szünnap |
Elektronikus lakossági levelezés: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hétfőtől-vasárnapig 0-24
Az „Avar Ajka" Nonprofit Kft. 2014. december 04-től új szolgáltatásként önálló telefonos ügyfélszolgálattal is ügyfelei rendelkezésére áll. A telefonos elérhetőséggel működtetett ügyfélszolgálat, a személyes ügyfélszolgálattal egy időben, az alábbi táblázatban szereplő nyitva tartási időben hívható:
hétfő: kedd: szerda: csütörtök: péntek: |
08:00-14:00 szünnap 07:00-19:00 08:00-14:00 szünnap |
Telefonszáma: 06 - 88 / 748 – 038
A telefonos ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetések minden esetben digitális rögzítő eszköz segítségével rögzítésre kerülnek. A rögzített hívások 5 évig kerülnek tárolásra, és a beszélgetés során egyeztetett egyedi kód alapján, a tárolás ideje alatt bármikor visszakereshetőek, és az ügyfél kérésére díjmentesen rendelkezésére bocsátható.
Társaságunk a telefonos ügyfélszolgálatát a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben foglaltaknak megfelelően üzemelteti.
Telefonon történő ügyintézésre kizárólag a hívó fél minden kétséget kizáró beazonosítása után van lehetőség, így kérjük, ügyintézéshez készítsék elő hulladékgazdálkodási számlájukat, és az ügyintéző kérésére az ügyfélkódot bediktálni szíveskedjenek. Abban az esetben, ha a hívó fél nem azonosítható be minden kétséget kizáró módon, úgy ügyintézőink kizárólag általános tájékoztatást tudnak adni. A telefonos elérhetőséggel működtetett ügyfélszolgálat bevezetését törvényi kötelezettségeink teljesítésén túlmenően, ügyfeleink ügyintézési lehetőségeinek bővítése, ügyfélszolgálatunk könnyebb elérhetősége érdekében történt.
Időpontfoglalás
Társaságunk ügyfelei számára lehetőséget biztosít az ügyintézési időpont előzetes lefoglalására, melyre telefonon, elektronikus levélben és személyesen van lehetőség. Az ügyintézési időpont igénylését követő öt munkanapon belül ügyfélszolgálatunk személyes ügyfélfogadási időpontot biztosít.
Az oldal feltöltés alatt áll. Kérjük látogasson vissza később!